שלום לכולם,
לרשותכם מקום בתגובות לשאלות, רשימות מושגים, דיון פומבי, ושאר ירקות.
נסו להתמקד בשני מוקדים: מושגים חדשים, והמשמעות של ההגדרות השונות שאנו לומדים, קרי, מה המשמעות למשפט ולהשפעתו החברתית אם מאמצים הגדרה אחת או אחרת.
קל יותר להבין את המושגים אם מנסים לדמות יישום בחיי היום-יום, ולהבין את ההשלכה המשפטית שלהם.
ולמחשבה כללית יותר: נסו לראות איפה עוד ניתן ליישם את 'מסך הבערות' של רולס. איפה עוד סוג חשיבה אובייקטיבית-ניטרלית שכזו תקדם את המוסריות האישית או האחריות החברתית שלנו, וכיצד היא מיושמת בקבלת החלטות במוסדות רגולציה שונים.
מי שממש מתעניין בעידוד המוסר ומשמעות היותנו "אזרחים מועילים" (או לפחות מכירי טובה על שניתן לנו), מוזמן לקרוא בפוסטים של "תקשורת ופסיכולוגיה" (בצד ימין של המסך יש תגיות נושאים) ולהתרשם מהתגובות בהן מספרים תלמידים על שיעורי הבית המיוחדים שעשו.
לרשותכם מקום בתגובות לשאלות, רשימות מושגים, דיון פומבי, ושאר ירקות.
נסו להתמקד בשני מוקדים: מושגים חדשים, והמשמעות של ההגדרות השונות שאנו לומדים, קרי, מה המשמעות למשפט ולהשפעתו החברתית אם מאמצים הגדרה אחת או אחרת.
קל יותר להבין את המושגים אם מנסים לדמות יישום בחיי היום-יום, ולהבין את ההשלכה המשפטית שלהם.
ולמחשבה כללית יותר: נסו לראות איפה עוד ניתן ליישם את 'מסך הבערות' של רולס. איפה עוד סוג חשיבה אובייקטיבית-ניטרלית שכזו תקדם את המוסריות האישית או האחריות החברתית שלנו, וכיצד היא מיושמת בקבלת החלטות במוסדות רגולציה שונים.
מי שממש מתעניין בעידוד המוסר ומשמעות היותנו "אזרחים מועילים" (או לפחות מכירי טובה על שניתן לנו), מוזמן לקרוא בפוסטים של "תקשורת ופסיכולוגיה" (בצד ימין של המסך יש תגיות נושאים) ולהתרשם מהתגובות בהן מספרים תלמידים על שיעורי הבית המיוחדים שעשו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה